REVENU
REBRANDING
MERKSTRATEGIE
MERKPERSOONLIJKHEID
VISUELE IDENTITEIT
ART DIRECTIE
Revenu was klaar voor een grote sprong: de overgang van een vriendelijke "bestie" vibe met pasteltinten en speelse lettertypes naar een merk dat rechtstreeks tot de high-end markt spreekt. Het oorspronkelijke merk vond geen weerklank meer bij de doelgroep en het doel was duidelijk: transformeren naar een premium merk dat luxe en expertise uitstraalt en tegelijkertijd benaderbaar en persoonlijk blijft, in lijn met haar rol als passief inkomen coach.
We verdiepten ons in de strategie om precies vast te stellen waar Revenu voor staat en wie ze wil aantrekken. Uit deze analyse kwam naar voren hoe we een exclusieve, maar toch toegankelijke identiteit konden creëren die zowel de groei van haar bedrijf weerspiegelt als contact maakt met haar ideale klant.
Het resultaat is een verfijnde, luxueuze merkidentiteit die haar aanwezigheid in de topsector stevig vestigt. Het laat niet alleen haar expertise zien, maar ook haar vermogen om op een persoonlijk niveau contact te maken met klanten. Zo blijft ze trouw aan haar missie: passief inkomen toegankelijk maken voor vrouwen, met een merk dat zowel professioneel als persoonlijk is.